Kurser och privatlektioner

Privatlektioner:

Vi är fyra tränare som erbjuder privatlektioner på Djursholms Golfklubb:

Stephen Law 070-796 80 26 stephenlaw@ownit.nu

Niklas Bruzelius 070-814 01 55 niklas.bruzelius@dgk.nu

Pontus Widegren 073-386 05 68 pontus.widegren@dgk.nu

Andreas Högberg Piik 073-654 82 22 andreas.hp@dgk.nu

Under april-okt kan ni även boka privatlektioner online via: Djursholms Golfklubb, Djursholm - Bokadirekt

Träningskort vuxna medlemmar:

2024 kan ni köpa ett träningskort på 5 eller 10 ggr där ni får välja fritt efter de teman, dagar och tider som passar er. Träningskortet gäller dagtid mån-fre. Perioden är 1 maj till 30 sep. Träningskortet arrangerar tillsammans med dam- och herrkommittéerna på DGK. För mer info, gå in via länken: Anmälan till Träningskortet 2024 (svenskalag.se)

Golfkurser vuxna, medlemmar och icke-medlemmar:

Vi arrangerar 5-veckors kurser på våren och på hösten. Ni anmäler er till en grupp som tränar samma dag och tid under perioden. Vi DGK tränare planerar och genomför ett varierat program där ni får träna på golfens olika slag, ex. fulla slag, bunkerslag och puttar. För mer info och anmälan: Golfkurser vuxna dagtid 2024 (svenskalag.se)

1-dagskurser:

Vårt nya koncept 2024 där vi paketerar specifika kurser efter tema, målgrupp, hcp med fördjupning och inspiration. Kurserna kan pågå två timmar och längre perioden på uppbyggnad. Hitta den kurs som passar er! Gäller även kvällar och helger. Gå in och anmäl er via: 1-dagskurser för vuxna, kvällar och helger (svenskalag.se)

Serielag:

Är du en vuxen medlem som har kommit långt med din golf och har ett idrottsligt resultat som du vill tävla med i ett DGK lag? Vi har damlag i ålderskategorierna D22, D40, D50, D60 och D70. Liknande upplägg på herrsidan. Välkommen att kontakta sportchef på andreas.hp@dgk.nu så att ni får ta del av ert lag och lagledare.